sa-i zicem „Jesus muzik”…sa fie asa?

9 11 2007

Acțiuni

Information

11 responses

5 01 2008
anddij

haideti fratilor, doar nu v-ati lasat pe tanjala? Ati avut un inceput excelent…dar vreau sa vad si finalitate! Acum ca ati avut benuiesc un revelion fain, aveti ce scrie pe blog! Mult succes!

8 01 2008
cromelody

Buna !
Numele meu este Lucaci Florin Corneliu si reprezint echipa „Isus Te Iubeste” de pe blogul http://isusteiubeste.blogspot.com si as dorii daca puteti sa ne adaugati in lista Dumneavoastra de prieteni, asteptam sa ne confirmati daca sunteti de acord cu acest schimb de linkuri. Daca sunteti de acord, scrieti-mi un e-mail la adresa cococatfish@yahoo.com cu adresa siteului si numele sub care sa fie trecut in lista noastra de prieteni.
Multumim !
Echipa: Isus Te Iubeste

P.S. Asteptam un raspuns sau o confirmare.

3 04 2008
tica

nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc….
mai sincer ma uimeste si pe mine stilul pe care-l adoptati…de ce nu aveti muzica crestina autentica…imnuri evanghelice ce au dainuit sute de ani, oratorii…si altele…
va recomand magnificat de bach…si dixit dominus de handel…sunt suprebe…o sa va placa sigur…postati-le macar pe astea 2…

3 04 2008
tica






cateva link-uri fratilor…puneti muzica protestanta…ca asta sunteti si asta ar tb sa va caracterizeze…puteti sa le puneti pe toate sau sa le alegeti…

3 04 2008
tica

si asta e superba… si mai actuala…

3 04 2008
busyking

tica…avem o rubrica special destiana muzicii 🙂 melodia saptamanii 😉 acolo ar fi trebuit sa pui link-urile astea ; oricum , nu stiu cat sunt atrasi tinerii de stilul asta . Este adevarat ,sunt momente in care simti ca te inalta unele melodii din cele propuse de tine , dar , pe mine , nu prea ma mai misca , nu as putea sa ascult doar muzica de genul asta . Si la ultima melodie , pe care o numesti „actuala” personal imi pare din anii `70 .
Mesajul se spune ca e cel mai important ,dar si stilul in care este transmis ,acum , fiecare o sa-si aleaga un stil pe care-l considera pe placul lui dar si pe placul lui Dumnezeu ; nu mai indoiesc de faptul ca Domnului ii plac cele propuse de tine , dar am incredintarea ca si cele pe care le ascultam noi sunt de la El , si sunt cantate de oameni dedicati Lui .
Asa gandesc eu in directia asta , poate ma insel…. ma rog Domnului sa-mi dea pricepere si intelepciune in ceea ce aleg .
P.S. Cu privire la melodia rap de mai sus , nu am spus ca mi-ar place , sau ca asi incuraja genul asta de promovare a crestinismului , vroiam sa stiu ce parere aveti .

3 04 2008
BiancaA

oki…imi permit sa adaug ceva:D stiu ca poate nu e treaba mea( cum de altfel nicidata nu-i treaba mea:D;)))…dar,cum ai spus si tu, tica, aceasta este muzica protestanta, si anume muzica compusa de lutherani, de reformati, in marea lor majoritate…nu ma leg acu’ de religie, doctrine si dogme…dar suntem crestini dupa evanghelie, neo-protestanti…iar muzica „inaltatoare” s-a cam schimbat, cel putin in randul tinerilor…da, nu mi-e rusine sa afirm ca ascult cu cea mai mare placere Johannes Brahms, Haendel, Bach si Beethoven…si am o intreaga „discografie”..probabil ca as reusi sa identific simfoniile si dupa auz…dar fara cuvinte, fara versuri ce izbucnesc din prinosul inimii, nu cred ca poti atinge granitele revelatiei…pe mine nu ritmul sau tonalitatea ma ajuta sa ma apropii de Dumnezeu, ci versurile ce la randul lor genereaza trairi, stari afective de lauda de glorie, de marire…nah, de’acu cred ca vorbesc cam mult…despre muzica as vorbi ore in sir…si fara sa jignesc pe cineva, as vrea sa spun…melodia saptamanii poate fi o data preferinta ta-bineinteles daca o vei face cunoscuta-si atunci oricine o va putea asculta, insa muzica ce o ai tu in pc te priveste in mod personal…don’t try to push the others to listen to it:D hugzzzzz>:D<

4 04 2008
tica

mai ce ce mesaje…aprinse…
e adevrat ca cde-ul sunt neo-protestanti…dar sa fim seriosi…pana la urma tot PROTESTANTI sunt…fie ca-s ”neo” fie ca-s clasici…
apoi despre muzica…e adevarat…ca trebuie sa fie si versuri…si link-urile mele in majoritate trimit catre…oratorii si lucrari vocale…din cate-mi amintesc eu…
melodia lui cohen…e cantat prin anii ’90…si vine anul asta-n RO…in bucuresti pt un concert…dar exista si variante cantatae de tineri…

si nu cred ca muzica ”actuala” poate atinge INALTIMILE pe care le atinge muzica specific BISERICEASCA…
va rog sa faceti diferenta intre muzica clasica profana si sacra…
sunt diferente ENORME…de la linie melodica pana la versuri…

4 04 2008
BiancaA

sacru…profan…nu cred ca aceste contraste au ce cauta intre crestini…fie ei „neo”sau nu…nu putem categorisi muzica in asa fael…my opinion…suntem unici…God’s creation…si eu nu pot ajunge la inaltimea la care ajungi tu sau invers…unii privesc frumusetea in timp ce urca…altii nu se gandesc decat sa ajunga acolo…exista diferente atat in ceea ce priveste modul in care urci cat si altitudinea la care ajungi…so, let’s look to our souls..huggzzzzz>:D<

5 04 2008
tica

vad ca esti unica…:))))
cultura asta ne omoara pe unii…:))

5 04 2008
BiancaA

probabil:P

Lasă un comentariu